Канцелярські товари
Сума
2 447 UAH
UA-P-2023-11-23-003179-c ● 84ffe65c26de4311b876e31a7d7ea074
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 листопада 2023 12:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: АРХІВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26469869
3. Місцезнаходження:
Україна,
Запорізька область,
ЗАПОРІЖЖЯ,
69105,
ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 206
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, Біндер 19 мм, 25 мм, 32 мм - 60 штуки, Ручка кулькова - 50 штуки, Папки А4 картон - 10 штуки, Стрижень кульковий синій - 50 штуки, Маркер перманентний чорний - 5 штуки, Папір для нотаток 90*90*70мм - 5 штуки, Стрижень масляний синій - 20 штуки, Степлер № 10 - 2 штуки, Папка-куточок щільна - 10 штуки, Гумка - 5 штуки, Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом - 10 штуки, Ножиці 18 см, 21 см - 3 штуки, Скотч 48*200 - 1 штуки, Дірокол на 25 арк - 1 штуки, Календар настінний - 5 штуки, Оснащення для штампу 75*38мм - 1 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30192155-2 — Офісні підставки для печаток і штампів
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 447 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Загальний фонд | 2447 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
Документи замовника
23 листопада 2023 13:00
|
Електронний підпис |