ДК 021:2015:22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнали реєстрації та журнали вхідної документації)
Сума
453 UAH
UA-P-2023-08-10-001113-b ● 83890c13fbf1436e83b94cd370fd8d80
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 серпня 2023 10:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Васильківської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41050126
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
Васильківка,
52600,
вул. Перемоги, буд. 140
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнали реєстрації та журнали вхідної документації)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 453 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 453 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2023
11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 52600, Україна, Дніпропетровська область, сел.Васильківка, вул. Першотравнева 140. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені в п.1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Закупівля здійснюється згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Документи замовника
10 серпня 2023 10:59
|
Електронний підпис |