Катетер типу Бакрі; Рукавички стерильні р.7,5; Рукавички стерильні р.7,0; Рукавички стерильні 6,5; Груша (спринцівка пластизольна) стерильна; Затискач для пуповини; Катетер урологічний типу Нелатон жіночий; Катетер для відсмоктування з вакуум контролем; Катетер пупковий №8; Катетер пупковий №6; Катетер для годування; Катетер підключичний; Катетер Фолея
Сума
400 000 UAH
UA-P-2022-06-13-000227-c 8360f037842a419591b79656c4987203
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 червня 2022 11:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №2"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05484451
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінниця, 21001, 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОСПЕКТ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 50
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Катетер типу Бакрі; Рукавички стерильні р.7,5; Рукавички стерильні р.7,0; Рукавички стерильні 6,5; Груша (спринцівка пластизольна) стерильна; Затискач для пуповини; Катетер урологічний типу Нелатон жіночий; Катетер для відсмоктування з вакуум контролем; Катетер пупковий №8; Катетер пупковий №6; Катетер для годування; Катетер підключичний; Катетер Фолея

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 400000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2022

Документи замовника

13 червня 2022 11:26
Електронний підпис