Канцелярські товари
Сума
40 786,50 UAH
UA-P-2023-12-13-005598-a 82e112a0accd4f60800445d887d8b092
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 грудня 2023 13:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Тальянківський агротехнічний фаховий коледж Уманського національного університету садівництва"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00729103
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, село Тальянки, 20434, ВУЛИЦЯ СВЯТО-ПОКРОВСЬКА, будинок 80
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 786,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Оплата здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. 40786.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: У зв'язку з потребую закупівлі канцелярські товари згідно до змін Річного плану закупівлі 13.12.2023 р. передбачена сума 40786,50грн.

Документи замовника

13 грудня 2023 13:20
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

13 грудня 2023 13:17
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю товару / робіт / послуг за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) з очікуваною вартістю 41000 грн 00 коп. Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-01-007219-a . Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель 09 грудня 2023 внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Таким чином, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей.
Розгорнути Згорнути