Папір офісний для друку А4 80 г/м2 білий 500 арк./пач.; Папір офісний для друку А5 80 г/м2 білий 500 арк./пач.; Файл А4+ для документів, 40мкм; Стрічка клейка пакувальна, 48мм*66 ярд; Маркер текстовий зелений; Маркер перманентний чорний 2мм; Скріпки нікельовані круглі, 33мм, 100шт; Олівець графінтий з гумкою; Ручка масляна синя; Папка на зав’язках картонна; Степлер № 24/6, металевий на 30 аркушів; Стрічка касова, 57 мм х19м; Коректор рідкий з пензликом, 20мл; Скоби №10 1000шт, Kangaro ; Скоби №24/6, 1000шт, Kangaro; Лінійка пластикова 30см; Діркопробивач металевий на 30арк.; Фарба штемпельна 28мл синя; Папка пластикова 2 кільця
Сума
250 000 UAH
UA-P-2022-08-04-000433-a 82baed65d74c4a4788cb61bd989fa086
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 серпня 2022 11:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №9" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22658190
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Харків, 61172, ВУЛИЦЯ РОГАНСЬКА, будинок 130 А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний для друку А4 80 г/м2 білий 500 арк./пач.; Папір офісний для друку А5 80 г/м2 білий 500 арк./пач.; Файл А4+ для документів, 40мкм; Стрічка клейка пакувальна, 48мм*66 ярд; Маркер текстовий зелений; Маркер перманентний чорний 2мм; Скріпки нікельовані круглі, 33мм, 100шт; Олівець графінтий з гумкою; Ручка масляна синя; Папка на зав’язках картонна; Степлер № 24/6, металевий на 30 аркушів; Стрічка касова, 57 мм х19м; Коректор рідкий з пензликом, 20мл; Скоби №10 1000шт, Kangaro ; Скоби №24/6, 1000шт, Kangaro; Лінійка пластикова 30см; Діркопробивач металевий на 30арк.; Фарба штемпельна 28мл синя; Папка пластикова 2 кільця

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 250000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2022

Документи замовника

04 серпня 2022 11:44
Електронний підпис