Заправка картриджів та поточний ремонт (реставрація) картриджів
Сума
30 000 UAH
UA-P-2023-12-12-005528-a 8219510300004fdd99e7d67c63333df3
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 грудня 2023 14:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04382056
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, Глобине, 39000, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заправка картриджів та поточний ремонт (реставрація) картриджів

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК021-2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 30 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 30000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі визначено в гривнях з урахуванням ПДВ. Місцезнаходження замовника *: вул.Центральна, 285, м.Глобине, Полтавська обл., 39000 Категорія: орган місцевого самоврядування. Код визначений згідно за Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Документи замовника

12 грудня 2023 14:27
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

12 грудня 2023 14:27
Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним уже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Закупівля є саме додатковою та непередбачуваною потребою, оскільки Заправка картриджів та поточний ремонт (реставрація) картриджів виявилась ще додатковою потребою згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №478 та витягу із пояснювальної записки.
Таким чином, враховуючи пункт 15 та пункт 11 Особливостей, вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути