Валик Міді Гірпаніт 100 мм - 3 шт.; Валик Міді Гірпаніт 150 мм -3 шт.; Валик Гірпанінт 180 мм - 2 шт.; Мінівалик Гірпаінт 100 мм - 2шт.; Ручка для мінівалика 6*100 мм - 2 шт.; Ручка для валика 8*180 мм - 2 шт.; Ручка для мінівалика 6*150 мм - 2 шт.; Кюветик для фарби та валика 220 мм - 5 шт.; Пензель плоский Англія №1 - 2 шт.; Пензель плоский Англія №1,5 - 4 шт.; Пензель плоский Англія №2 - 2 шт.; Пензель плоский Англія №2,5 - 2 шт.
Сума
381 UAH
UA-P-2021-12-28-009864-c 8209ce167f1e44d78acc51a51f7b2f4d
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 грудня 2021 14:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37862109
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 50000, площа Визволення, буд. 5а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Валик Міді Гірпаніт 100 мм - 3 шт.; Валик Міді Гірпаніт 150 мм -3 шт.; Валик Гірпанінт 180 мм - 2 шт.; Мінівалик Гірпаінт 100 мм - 2шт.; Ручка для мінівалика 6*100 мм - 2 шт.; Ручка для валика 8*180 мм - 2 шт.; Ручка для мінівалика 6*150 мм - 2 шт.; Кюветик для фарби та валика 220 мм - 5 шт.; Пензель плоский Англія №1 - 2 шт.; Пензель плоский Англія №1,5 - 4 шт.; Пензель плоский Англія №2 - 2 шт.; Пензель плоский Англія №2,5 - 2 шт.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 381 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше НСЗУ 381 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

28 грудня 2021 15:12
Електронний підпис