Товари з логотипом заходу
Сума
7 600 UAH
UA-P-2021-05-21-001314-a 813e3eab0fd24d32a036a39c2a52e44d
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 травня 2021 12:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Центр ініціатив "Віадук"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41172995
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Клевань, 35312, вул. Гагаріна 8(а)
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Товари з логотипом заходу, Чашка з логотипом заходу - 40 шт, Фляга з логотипом заходу - 40 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 600 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7600 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

Документи замовника