Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Габіон, згідно коду ДК 021:2015 44310000-6 Вироби з дроту)
Сума
4 653 000 UAH
UA-P-2022-12-01-005692-a 80eb6a28dbee45ee9c8ecd1ec5af5090
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2022 23:56
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36443329
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Краматорськ, 84333, вулиця Академічна, 11
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Габіон, згідно коду ДК 021:2015 44310000-6 Вироби з дроту), Габіон 5*1,4*1,5 (50*100*3,8) - 100 одиниця, Габіон 5*1,4*1 (50*100*3,8) - 100 одиниця, Габіон 4*1,4*1 (50*100*3,8) - 100 одиниця, Габіон 4*1,4*1,5 (50*100*3,8) - 100 одиниця

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
ДК021-2015: 44313000-7 — Металеві сітки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 653 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Покупець здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Покупця, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в 4653000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

Документи замовника

01 грудня 2022 23:57
Електронний підпис