ДК 021:2015- 39130000-2 - Офісні меблі, (Комплект офісних стелажів) (39131000-9 - Офісні стелажі)
Сума
176 642 UAH
UA-P-2023-12-17-000196-b ● 7fbd74e783954b3884d1a5720ea6d689
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 грудня 2023 13:58
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053766
3. Місцезнаходження:
Україна,
Закарпатська область,
Тячівський р-н, м. Тячів,
90500,
вул. Шевченка, буд. 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015- 39130000-2 - Офісні меблі, (Комплект офісних стелажів) (39131000-9 - Офісні стелажі), Комплект офісних стелажів - 1 комплект
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК021-2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 176 642 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 176642 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: 07 грудня 2023 року за номером оголошення UA-2023-12-07-000678-a по процедурі відкритих торгів з Особливостями закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015- 39130000-2 - Офісні меблі, (Комплект офісних стелажів) (39131000-9 - Офісні стелажі), опублікованого на порталі Уповноваженого органу, – відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі – Постанова), що вступила у дію з 19 жовтня 2022 року щодо ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в частині придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі: «6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;», що підтверджується Звітом про результати проведення процедури (Додається)
Документи замовника
17 грудня 2023 18:18
|
Електронний підпис |
17 грудня 2023 13:58
|
UA-2023-12-07-000678-a-report.pdf |