Послуги, пов’язані з базами даних
Сума
86 785,44 UAH
UA-P-2025-03-03-003411-a 7f6f628da7b2405185c911729d8cec69
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 березня 2025 10:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Криворізький державний педагогічний університет
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40787802
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, 50086, пр.Університетський, будинок 54
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги, пов’язані з базами даних, Послуги з підтримання доступу Замовника, його відокремленого структурного підрозділу до ЄДЕБО з метою своєчасного внесення повних та достовірних відомостей і даних щодо Замовника - суб'єкта освітньої діяльності (надавача освітніх послуг) і його здобувачів освітніх послуг, оброблення та постійного підтримання зазначеної інформації в актуальному стані у встановленому порядку - 4 квартал, Послуги із забезпечення постійного відображення в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності ЄДЕБО інформації про Замовника, його відокремлений структурний підрозділ - 4 квартал

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
scheme.КПКВ: Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики
ДК021-2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 86 785,44 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 86785.44 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2025

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями)

Документи замовника

03 березня 2025 10:50
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF