Антисептик АХД експрес 2000 ультра із дозатором, тримач до АХД Експрес 1літр з дозатором, антисептик каністра АХД -5літр.
Сума
800 000 UAH
UA-P-2020-12-10-014247-c 7f6a180f6f45498889704af8303f1eeb
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 грудня 2020 16:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Міжгірської районної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02143330
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, 90000, вул. Шевченка, 86
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Антисептик АХД експрес 2000 ультра із дозатором, тримач до АХД Експрес 1літр з дозатором, антисептик каністра АХД -5літр.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 800 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 800000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 90000, Україна, Закарпатська область, смт Міжгір'я, вул. Шевченка, 86. Категорія замовника згідно статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 (далі – Закон), Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (далі – Постанова № 225), Постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225» від 29 березня 2020 р. № 248 (далі – Постанова № 248), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України (далі – Порядок) відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248) (далі – Перелік) є необхідність в укладанні договору про закупівлю з постачальником, для забезпечення протиепідеміологіних засобів учасників освітнього процесу на час проведення зовнішнього незалежного оцінювання та організації роботи закладів дошкільної освіти на період адаптивного карантину.

Документи замовника

10 грудня 2020 16:37
Електронний підпис