Конструкційні матеріали
Сума
19 411,88 UAH
UA-P-2024-04-16-012901-a 7ec45a8487724a42920cc767249ff70c
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 квітня 2024 15:23
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26353256
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33028, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Конструкційні матеріали, Покриття для підлоги ПВХ Signal Franz 1 4 м - 13.2 метр квадратний, Ролета міні Спектр сірий 72,5*150 см - 2 штука, Плінтус пласт Flex Ялина Норвезька 55*21*2500мм - 12 штука, Кут зовнішній Flex 5102 Ялина Норвезька (уп. 2шт) - 4 паковання, Кут внутрішній Flex 5102 Ялина Норвезька (уп. 2шт) - 4 паковання, Ролета міні Ріббед 105*170 сірий - 2 штука, Ролета міні Спектр сірий 65*150 см - 1 штука, З"єднання Flex 5102 Ялина Норвезька (уп. 2шт) - 4 паковання, Завершення Flex 5102 Ялина Норвезька (уп. 2шт) - 3 паковання, Покриття для підлоги ПВХ Signal Franz 1 3,5 м - 19.075 метр квадратний

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
ДК021-2015: 44112200-0 — Підлогове покриття
ДК021-2015: 44112000-8 — Будівельні конструкції різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 411,88 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 19411.88 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

16 квітня 2024 15:23
Електронний підпис