Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
223 660 UAH
UA-P-2023-11-24-007470-b 7e1f04a65339476689926803b74ac6c9
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 листопада 2023 15:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00493706
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 03041, Героїв Оборони, 15
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, 1. Бейдж - 200 штуки, 2. Гумка для видалення олівця - 100 штуки, 3. Клей (тип 1) - 400 штуки, 4. Клей (тип 2) - 10 штуки, 5. Конверт (тип 1) - 40 паковання, 6. Конверт (тип 2) - 6 паковання, 7. Маркери - 3 набір, 8. Ножиці - 20 штуки, 9. Олівець чорнографітний - 450 штуки, 10. Папка до підпису, А4 - 80 штуки, 11. Папка паперова на зав'язках - 10000 штуки, 12. Папка-реєстратор - 30 штуки, 13. Папка - швидкозшивач - 50 штуки, 14. Ручка кулькова (тип 1) - 300 штуки, 15. Ручка кулькова (тип 2) - 20 штуки, 16. Ручка-коректор - 10 штуки, 17. Скоби до степлера № 24/6 - 30 паковання, 18. Скріпки - 200 паковання, 19. Степлер (скоби № 24/6) - 3 штуки, 20. Стікери-закладки - 10 штуки, 21. Стрічка клейка двостороння - 20 штуки, 22. Стрічка клейка пакувальна (скотч) - 10 штуки, 23. Файл А4 - 5 паковання, 24. Фарба штемпельна - 20 штуки, 25. Швидкозшивач паперовий «Справа» - 100 штуки, 26. Шнур для бейджа з кліпом - 200 штуки, 27. Щоденники недатовані - 56 штуки, 28. Антистеплер+B5:C33 - 2 штуки, 29. Затискач для папірців-записок (Тип 1) - 8 паковання, 30. Затискач для папірців-записок (Тип 2) - 8 паковання, 31. Затискачі для папірців-записок (Тип 3) - 6 паковання, 32. Затискачі для папірців-записок (Тип 4) - 3 паковання, 33. Блокнот А5 - 23 штуки, 34. Бокс з магнітом для скріпок - 8 штуки, 35. Гумка - 42 штуки, 36. Діркопробивач - 20 штуки, 37. Степлер - 12 штуки, 38. Клей (тип 1) - 32 штуки, 39. Клей (тип 2) - 36 штуки, 40. Конверт (Тип 1) - 2 паковання, 41. Конверт (Тип 2) - 3 паковання, 42. Коректор - 18 штуки, 43. Ручка-коректор - 4 штуки, 44. Лінійка канцелярська - 7 штуки, 45. Маркер (Тип 1) - 17 штуки, 46. Маркер (Тип 2) - 23 паковання, 47. Маркер (Тип 3) - 18 паковання, 48. Маркер (Тип 4) - 30 паковання, 49. Канцелярськй ніж - 3 штуки, 50. Ножиці - 23 штуки, 51. Олівець Тип 1 - 23 штуки, 52. Олівець Тип 2 - 80 штуки, 53. Швидкозшивач - 30 штуки, 54. Папірці для нотаток - 20 штуки, 55. Папка паперова на зав'язках - 175 штуки, 56. Папка - 15 штуки, 57. Папка -конверт - 21 штуки, 58. Папка-реєстратор (тип 1) - 28 штуки, 59. Папка-реєстратор (тип 2) - 15 штуки, 60. Папка-швидкозшивач (тип 1) - 80 штуки, 61. Папка-швидкозшивач (тип 2) - 40 штуки, 62. Підставка для канцелярського приладдя - 3 штуки, 63. Підставка під папір - 8 штуки, 64. Кулькова ручка (Тип 1) - 85 штуки, 65. Кулькова ручка (Тип 2) - 56 штуки, 66. Скріпки (Тип 1) - 45 паковання, 67. Скріпки (Тип 2) - 45 паковання, 68. Скріпки (Тип 3) - 45 паковання, 69. Точкові стікери - 11 паковання, 70. Стікери-закладки (тип 1) - 64 паковання, 71. Стікери-закладки (тип 2) - 10 паковання, 72. Стрічка клейка - 12 штуки, 73. Файл А 4 - 25 паковання, 74. Чинка - 4 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30191140-7 — Аксесуари для особистої ідентифікації
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2281 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 223 660 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 223660 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

24 листопада 2023 16:08
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

24 листопада 2023 15:52