Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
82 548 UAH
UA-P-2024-03-28-004171-a 7d8f5e2c38f748b1a899ab4028ad42c6
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 березня 2024 11:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02231933
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01024, бульвар Тараса Шевченка,3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір для друку Maestro Syandart+A4, 80г/м² 500 арк., білий - 495 пачка, Папір для друку FABRIANO, A3, 80г/м² 500 арк., білий - 5 пачка, Скоби № 24/6 Buromax 1000 шт. - 50 штука, Скоби № 10 Buromax 1000 шт. - 50 штука, Клей-олівець BOROMAX (BM.4917), PVP, 21г - 10 штука, Папка кутик А4, прозора - 50 штука, Ручка кулькова Unimax Maxflow 0,7 мм, синя - 24 штука, Ручка Cello Maxriter синій колір чорнил - 50 штука, Олівець графітовий з гумкою ВМ.8510 - 50 штука, Закладки пластикові NEON, з кл. шаром, 5 кол. по 25 арк. - 30 пачка, Степлер пластиковий, 15 аркушів, (скоби №10), 111х28х43 мм - 10 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 82 548 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 82548 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

28 березня 2024 11:18
Електронний підпис