Канцелярські товари (код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
269 507 UAH
UA-P-2024-02-22-002475-a 7c1ff44999404654ac2dcb0938307e85
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 лютого 2024 12:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міжгірська селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04350910
3. Місцезнаходження: Україна,
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), Скріпки канцелярські 25 мм - 40 пачка, Скріпки канцелярські 50 мм - 25 пачка, Скоби № 24/6 для степлера - 34 пачка, Скоби № 10 для степлера - 18 пачка, Скоби № 23/13 для степлера - 5 пачка, Степлер 24/6 - 15 штуки, Степлер канцелярський посилений № 23 - 1 штуки, Олівець НВ - 73 штуки, Ручка кулькова чорна - 12 штуки, Ручка кулькова синя (тип 1) - 235 штуки, Ручка кулькова синя (тип 2) - 24 штуки, Ручка кулькова червона - 10 штуки, Ручка кулькова автоматична синя - 50 штуки, Стрижень кульковий чорний - 12 штуки, Стрижень кульковий синій (тип 1) - 100 штуки, Стрижень кульковий червоний - 10 штуки, Стрижень кульковий синій (тип 2) - 50 штуки, Ручка гелева чорна - 12 штуки, Стрижень гелевий чорний - 12 штуки, Біндер для паперу 25 мм - 12 пачка, Біндер для паперу 41 мм - 19 пачка, Біндер для паперу 51 мм - 20 пачка, Гумка - 20 штуки, Антистеплер - 15 штуки, Антистеплер посилений - 2 штуки, Діркопробивач - 5 штуки, Маркер текстовий - 40 штуки, Комплект маркерів із губкою для сухостиральних дошок 2-4 мм - 1 комплект, Канцелярський ніж - 9 штуки, Точило для олівців металеве - 18 штуки, Коректор з пензлем - 38 штуки, Ручка-коректор - 10 штуки, Папір для друку А4 - 1100 пачка, Папір для друку А5 - 10 пачка, Набір картону кольорового А4 - 8 пачка, Картон білий А4 - 8 пачка, Бокс для архівації документів А4 80 мм - 30 штуки, Тека-реєстратор А4 75 мм одностороння - 37 штуки, Тека-реєстратор А4 50 мм одностороння - 62 штуки, Скотч канцелярський прозорий 12 мм х 10м - 20 штуки, Скотч канцелярський прозорий 45 мм х 100 м - 40 штуки, Скотч канцелярський двосторонній 24 мм х 10 м - 18 штуки, Лоток настільний для документів горизонтальний - 50 штуки, Файли для документів А4 40 мкм - 100 пачка, Штемпельна фарба - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
ДК021-2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 269 507 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 269507 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Категорія замовника згідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Під час проведення закупівлі усі документи викладаються українською мовою.

Документи замовника

22 лютого 2024 12:57
Електронний підпис