Папір офісний А 4 Maestro Standart +, клас В, 80 г/м. кв., 500 л., Mondi
Сума
12 595,80 UAH
UA-P-2024-05-16-013521-a 7ba266e051814239981ca57b99b5892e
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 травня 2024 16:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44013857
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, місто Деражня, 32200, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Деражня, вулиця Миру 39
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний А 4 Maestro Standart +, клас В, 80 г/м. кв., 500 л., Mondi

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 595,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 12595.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2024

11. Примітки: Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол №90 від 15.05.2024 року. Категорія замовника - пункт 1 частина 3 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тип процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями з урахуванням СОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.

Документи замовника

16 травня 2024 16:23
Електронний підпис