Розробка кошторисної документації по об’єкту «Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду по вул. Словацького, 3 у місті Луцьк» ( 71322100-2) (код ДК 021:2015:71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Сума
6 408 UAH
UA-P-2024-04-02-007966-a 7afdf595f88c446987c4f274913ed38e
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 квітня 2024 13:50
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Волинський окружний адміністративний суд
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #35123898
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Луцьк, 43025, вул.Словацького, 3
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Розробка кошторисної документації по об’єкту «Поточний ремонт підвального приміщення Волинського окружного адміністративного суду по вул. Словацького, 3 у місті Луцьк» ( 71322100-2) (код ДК 021:2015:71320000-7-Послуги з інженерного проектування)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 408 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 6408 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Строк дії договору до 31.12.2024р. Категорія замовника: пункт 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами). Вид закупівлі-звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місце поставки товару або надання послуги - 43025, Волинська область, м.Луцьк, вулиця Словацького 3. Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)

Документи замовника

02 квітня 2024 13:51
Електронний підпис