Папір офісний, ручки, гумки, олівці, маркери, точили, скріпки, лотки, підставки-органайзери, папір для нотаток, скоби, степлери, урни канцелярські, файли. інше офісне приладдя
Сума
47 000,46 UAH
UA-P-2019-11-27-006711-b 7af717ff4348424fbe43bb5193eed82b
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 листопада 2019 18:38
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43091269

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний, ручки, гумки, олівці, маркери, точили, скріпки, лотки, підставки-органайзери, папір для нотаток, скоби, степлери, урни канцелярські, файли. інше офісне приладдя

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 47 000,46 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України кошти державного бюджету 47000.46 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2019

Документи замовника

27 листопада 2019 18:39
Електронний підпис