Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
Сума
428 560 UAH
UA-P-2024-04-29-006151-a 7a7df96662f04c31984c97093e20ae74
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 квітня 2024 12:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Ліцей № 34 міста Житомира
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22059229
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10002, м. Житомир, вул. Івана Мазепи,18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 428 560 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 днів з дня надання з урахуванням вимог даного договору. 428560 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10002, м. Житомир, вул. Івана Мазепи,18. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Документи замовника

29 квітня 2024 12:24
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

29 квітня 2024 12:27
На виконання рішення комітету Житомирської міської ради від 17.04.2024 року № 572 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей Житомирської територіальної громади у 2024 році» та наказу департаменту освіти Житомирської міської ради від 18.04.2024 року № 121 «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей Житомирської територіальної громади у 2024 році» існує потреба у здійсненні закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень(послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) на суму 428 560,00 грн.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1 178 (далі Особливості) прийнято рішення провести закупівлю за предметом ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень(послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) за процедурою Відкриті торги з особливостями.
Розгорнути Згорнути