Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
68 000 UAH
UA-P-2022-07-01-002747-b 7a24bcef470547bf890b30d893ce729b
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 липня 2022 14:08
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Національна служба посередництва і примирення
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21709530
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, Київ, 01004, вул. Басейна 1/2а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір для друку - 209 пачок, Скоби для степлера, тест-маркери, стержні для механічних олівців, скріпки, файли, папір для запису, біндери - 294 упаковка, Дирокол, клей канцелярський, канц.книги, коригуюча рідина, ножиці офісні, папки, планінг, олівці, ручки, швидкозшивачі, антистеплер, степлер, розділювачі пластикові, щоденники недатовані, конверти, бокс для паперу, лоток вертикальний, лоток горизонтальний, скотч канцелярський, ніж канцелярський, чинка з контейнером, гумка, зошити, флеш-пам'ять, - 3001 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 68 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 68000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2022

Документи замовника

01 липня 2022 14:10
Електронний підпис