Набір отоларингологічний №1 оглядовий, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1625-7 – «Діагностичні набори», код НК 023-2024: 44069 – Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів; Презервативи латексні для ультразвукового дослідження №100, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1622-6 – «Комплекти для профілактики СНІДу», код НК 023-2024: 45138 – Презерватив чоловічий стандартний із латексу гевеї; Контейнер для збору голок і медичних відходів 2 л, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1123-8 – «Контейнери для голок», код НК 023-2024: 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів. Код ДК 021-2015: 3314000-3 – «Медичні матеріали»
Сума
43 000 UAH
UA-P-2024-11-15-011480-a 78b590e2f7cb4d1aa25a7f9068fbb104
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 листопада 2024 13:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, 51400, вулиця Хуторська, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Набір отоларингологічний №1 оглядовий, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1625-7 – «Діагностичні набори», код НК 023-2024: 44069 – Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів; Презервативи латексні для ультразвукового дослідження №100, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1622-6 – «Комплекти для профілактики СНІДу», код НК 023-2024: 45138 – Презерватив чоловічий стандартний із латексу гевеї; Контейнер для збору голок і медичних відходів 2 л, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021-2015: 3314 1123-8 – «Контейнери для голок», код НК 023-2024: 35429 Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів. Код ДК 021-2015: 3314000-3 – «Медичні матеріали»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 43 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 43000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2024

11. Примітки: ОБГРУНТУВАННЯ: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку № 2 до оголошення, розраховані для виконання завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Постачальник повинен внести під час укладення Договору забезпечення виконання зобов’язань за Договором у розмірі 5 % ціни цього Договору, зазначеної в п. 2.1., у сумі __ грн. (__) шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Покупця IBAN: UA 33 305299 00000 260010 505 444 33 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", одержувач: КНП "Центр ПМСД" Богданівської сільської ради Дніпропетровської області", код ЄДРПОУ 37735655, ІПН № 377356504105, Свідоцтво платника ПДВ № 1904104500039 та надати підтвердження здійснення зазначеного платежу у вигляді платіжної інструкції. 4. Оплата товару за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету.

Документи замовника

15 листопада 2024 13:32
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF