Канцелярські товари
Сума
4 140 UAH
UA-P-2023-10-30-006902-a 787edd069e87441b9353021519373ceb
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 жовтня 2023 21:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44104446
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, смт. Маневичі, 44601, вул. Освітянська, будинок 4
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папка реєстратор - 10 штуки, Файли а4 - 5 штуки, Канцелярський папір - 2 штуки, Степлер - 2 штуки, Скоби до степлера - 2 штуки, Папка реєстратор - 2 штуки, Лоток канцелярський - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30194320-4 — Папір для креслення
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 140 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4140 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

30 жовтня 2023 21:41
Електронний підпис