Код згідно ДК 021:2015: - 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019: 62905 - Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні сечі, одноразового використання, стерильний; 58924 - сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний)
Сума
1 194,90 UAH
UA-P-2021-11-08-004080-a 782fa7a0271246f2bff04f0f030601af
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 листопада 2021 14:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38455891
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Бердичів, 13300, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код згідно ДК 021:2015: - 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019: 62905 - Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні сечі, одноразового використання, стерильний; 58924 - сечоприймач переносний ножний із зливним краном, нестерильний)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 194,90 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1194.9 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

11. Примітки: Зміни до річного плану на 2021 рік вносяться з причини виникнення додаткової потреби у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок бюджетного року, оскільки не передбачалось взяття на облік для безоплатного забезпечення технічними та іншими засобами, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами» ще одної особи з інвалідністю, та враховуючи обставини перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад установлюються Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон) та деякими іншими законодавчими актами України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим згідно Закону визначено, що процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, що встановлена у п. 1-2 ч. 1 ст. 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених Законом. У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах/ роботах/ послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням Бюджетного Кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином, враховуючи те що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги вище викладене, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 3 ст. 3 цього Закону. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листі) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 03.09.2020 року № 3304-04/54160-06. Обґрунтуванням перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель є проведення процедури закупівлі за № UA-2021-08-31-002458-c «код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали: Рукавички медичні (за кодом НК 024:2019 – 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні), Шапочка медична одноразова (НК 024:2019 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна)» Очікувана вартість 62000,00 грн, Ціна тендерної пропозиції переможця 44600,00 грн. Зекономлені кошти внаслідок проведення процедури закупівлі 17400,00 грн. Обґрунтуванням виникнення додаткової потреби у товарах/ роботах/ послугах, яку замовник не міг передбачити є заява про взяття на облік інваліда, дитину-інваліда для безоплатного забезпечення технічними та іншими засобами, копії його паспорту, ідентифікаційного коду, довідки МСЕК та індивідуальної програми реабілітації інваліда. Враховуючи вище викладене існують підстави для додаткової закупівлі медичних матеріалів.

Документи замовника

09 листопада 2021 09:27
Електронний підпис