39130000-2 Офісні меблі
Сума
48 882,10 UAH
UA-P-2021-02-19-005648-b 77fb2db9e27e4aafbbb1302f7f98be92
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 лютого 2021 11:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25680355
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, м. Київ, 03126, проспект Любомира Гузара, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 39130000-2 Офісні меблі, Шафа А4-03-21 (Яблуня PE) - 1 штуки, Стіл А1-30-10 (Яблуня PE) - 1 штуки, Стіл А1-12-14 (Яблуня PE) - 1 штуки, Стіл А1-22-14 (Яблуня PE) - 1 штуки, Тумба А2-02-40 (Яблуня PE) - 2 штуки, Топ для тумби А7-00-70 (Яблуня PE) - 2 штуки, Тумба мобільна А2-00-01 (Яблуня PE) - 2 штуки, Тумба А2-01-40 (Яблуня PE) - 1 штуки, Топ для тумби А7-00-50 (Яблуня PE) - 1 штуки, Підставка під монітор А9-00-01 (Яблуня PE) - 1 штуки, Заглушка електропровідна коричнева - 8 штуки, Тумба індивідуальна (Бук D 381 PR) - 2 штуки, Тумба стаціонарна 4/162а (Бук D 381 PR) - 2 штуки, Підставка під с/блок 4/153 (Бук D 381 PR) - 3 штуки, Секція меблева Б-607 - 340х340хh1823 (Бук) - 3 штуки, Стіл А1-12-14 (Горіх французький РЕ) - 2 штуки, Стіл А1-22-14 (Горіх французький РЕ) - 1 штуки, Тумба А2-01-40 (Горіх французький РЕ) - 3 штуки, Топ для тумби А7-00-50 (Горіх французький РЕ) - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 48 882,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 48882.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2021

Документи замовника

19 лютого 2021 11:49
Електронний підпис