«Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», ДК 021:2015 - 33110000-4 (НК 024:2019 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (система ультразвукова діагностична)) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає номенклатурній позиції предмета закупівлі - 33112300-1 - Ультразвукові сканери
Сума
2 000 000 UAH
UA-P-2021-11-02-008678-a 75f76b4044424ee0ace51d4b52167de3
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 листопада 2021 14:29
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42789136
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10004, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», ДК 021:2015 - 33110000-4 (НК 024:2019 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (система ультразвукова діагностична)) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає номенклатурній позиції предмета закупівлі - 33112300-1 - Ультразвукові сканери

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2000000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

02 листопада 2021 14:37
Електронний підпис