Гіпохлорит натрію Марки А
Сума
306 504 UAH
UA-P-2022-12-01-003847-c 75a92959e8754242ab89e9c2360ac1e1
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2022 15:16
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33086713
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, місто Трускавець, 82200, вул Івана Франка буд 59
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Гіпохлорит натрію Марки А

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 306 504 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) згідно договору 306504 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

11. Примітки: Закупівля здійснюється на підставі підпункту 4 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» де встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли зокрема: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником

Документи замовника

01 грудня 2022 15:18
Електронний підпис