Набори реагентів в асортименті.
Сума
35 000 UAH
UA-P-2024-04-23-016802-a 747e117b64d240899ec4a8b900cc46f4
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 квітня 2024 21:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26244596
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінниця, 21009, вулиця Замостянська, будинок 18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Набори реагентів в асортименті., 1. Глюкоза Ф (REF НР009.02). Інформація про характеристики товару: 1.1. Матеріал дослідження - Сироватка, Плазма, Сеча; 1.2. Метод аналізу - Глюкозооксидазний метод; 1.3. Кількість досліджень, шт. – 200. - 25 набір, 2. Холестерин-Ф REF НР026.02. Інформація про характеристики товару: 2.1. Кількість досліджень, шт. – 800; 2.2. Метод аналізу - Фотометрично ферментативним методом (СHOD-PAP) 2.3. Збудник - визначення концентрації холестерину та ефірів холестерину; 2.4. Матеріал дослідження - плазма, сироватка. - 25 набір

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, електрометричний аналіз
НК 024:2023: Загальний холестерин IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз
ДК021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
ДК021-2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 35 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Фінансування закупівлі здійснюється за кошти, що надходять від НСЗ України, та/або за власні кошти, та/або за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги) 35000 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: * Примітка: уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV):33696000-5 Реактиви та контрастні речовини. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Постачальник на момент підписання договору надає Гарантійний лист від виробника/представника виробника товару, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у відповідній кількості, якості та у встановлені терміни

Документи замовника