Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Азопірамова проба; Фенолфталеїн; Хімічні індикаторні смужки (перекис) водневої/плазмової стерилізації))
Сума
16 000 UAH
UA-P-2024-03-22-007767-a ● 746beb5a83fb40799f25459da3741233
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 березня 2024 13:06
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03082760
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
м. Вінниця,
21029,
вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Азопірамова проба; Фенолфталеїн; Хімічні індикаторні смужки (перекис) водневої/плазмової стерилізації)), Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Азопірамова проба) - 54 пачка, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Фенолфталеїн) - 5 пачка, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ( Хімічні індикаторні смужки (перекис) водневої/плазмової стерилізації) - 1 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 16000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
22 березня 2024 13:07
|
Електронний підпис |