Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Лотова закупівля. Лот № 1 «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"». Лот № 2 «Сітка рабиця»)
Сума
3 993 740 UAH
UA-P-2023-08-04-005808-c 744e5944f8504e71b9db418bfa55e0ed
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 серпня 2023 20:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36443329
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Краматорськ, 84333, вулиця Академічна, 11
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Лотова закупівля. Лот № 1 «Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза"». Лот № 2 «Сітка рабиця»), Лот № 1. Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза" (Ø 980 мм, на 5 скоб, діаметр проволоки 2,5 мм з ріжущим елементом 3,5 мм, довжина розтяжки бухти – 13 метрів) - 950 одиниця, Лот № 1. Cпіральний бар'єр безпеки по типу "Єгоза" (Ø 600 мм, на 5 скоб, діаметр проволоки 2,2 мм з ріжущим єлементом 3,5 мм, довжина розтяжки бухти – 11 метрів) - 450 одиниця, Лот № 2. «Сітка рабиця» (комірка 50*50 мм, довжина 10 метрів, висота 1,5 метри) - 400 одиниця

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
ДК021-2015: 44312000-0 — Дріт для огорож
ДК021-2015: 44313200-9 — Плетені металеві сітки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 993 740 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Післяплата в розмірі 100% протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в тако 3993740 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

11. Примітки: Мультилотова закупівля

Документи замовника

04 серпня 2023 20:03
Електронний підпис