Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір офісний; Скоба №10 Economix E40301; Скоба №24/6 Axent 4312 1000шт; Скоба №10 Axent 4311 1000шт; Коректор ручка с мет. нак. A+ 8мл 1757; Ручка Flair Writometr 10км; Ручка кулькова; Швидкозшивач картонний "СПРАВА" А4; Папка А4 на кнопці; Олівець графітний з гумкою; Скріпки кольорові 28мм (100 шт.); Маркер Flair Hi-Lighter; Маркер чорний 1мм; Текст-маркер; Файл для документів А4, 40 мкм, фактура "глянець" (100 шт./уп.); Планінг датований Buromax Base 320х125 мм на 120 сторінок Червоний; Щоденник діловий недатований A5, червоний)
Сума
113 072 UAH
UA-P-2021-10-28-002882-a ● 7408124032d14ddea8942c207db86e0e
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 жовтня 2021 10:57
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37714802
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
м. Ізюм,
64309,
вул. Покровська, 34
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір офісний; Скоба №10 Economix E40301; Скоба №24/6 Axent 4312 1000шт; Скоба №10 Axent 4311 1000шт; Коректор ручка с мет. нак. A+ 8мл 1757; Ручка Flair Writometr 10км; Ручка кулькова; Швидкозшивач картонний "СПРАВА" А4; Папка А4 на кнопці; Олівець графітний з гумкою; Скріпки кольорові 28мм (100 шт.); Маркер Flair Hi-Lighter; Маркер чорний 1мм; Текст-маркер; Файл для документів А4, 40 мкм, фактура "глянець" (100 шт./уп.); Планінг датований Buromax Base 320х125 мм на 120 сторінок Червоний; Щоденник діловий недатований A5, червоний)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 113 072 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 113072 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2021
Документи замовника
28 жовтня 2021 10:58
|
Електронний підпис |