Шкільна документація
Сума
2 270 UAH
UA-P-2021-09-01-008317-a 712f75abcda44fbcac92076d10264d4a
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 вересня 2021 16:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40210149
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, с. Вербки, 51453, вул. Матросова, 20
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Шкільна документація, Класний журнал 1-4 класи - 4 штуки, Класний журнал 5-11 класи - 7 штуки, Свідоцтва досягнень учня 1 класу - 11 штуки, Свідоцтва досягнень учня 2 класу - 15 штуки, Свідоцтва досягнень учня 3 класу - 13 штуки, Табель навчальних досягнень учня 5-11 класу - 85 штуки, Особова справа учня - 11 штуки, Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності - 4 штуки, Журнал групи продовженого дня - 2 штуки, Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки - 4 штуки, Журнал обліку руху учнів - 1 штуки, Журнал планування та обліку роботи гуртка - 5 штуки, Подяка - 50 штуки, Грамота - 50 штуки, Похвальний лист - 20 штуки, Диплом випускника 1 класу НУШ - 11 штуки, Диплом випускника початкової школи - 21 штуки, Журнал бракеражу готової продукції - 1 штуки, Журнал бракеражу сирої продукції - 1 штуки, Журнал контролю температурного режиму холодильника на харчоблоці - 1 штуки, Журнал здоров'я - 1 штуки, Журнал огляду дітей на педикульоз - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 270 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2270 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

Документи замовника

01 вересня 2021 16:18
Електронний підпис