Папір офісний А4 80 г/м 500арк
Сума
52 000 UAH
UA-P-2023-01-26-000204-a 70dd1618ddcc47bba6d5465cb42a147b
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 січня 2023 08:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №2 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38743588
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Харківський р-н, смт Пісочин, 62416, пров. Транспортний, 4-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний А4 80 г/м 500арк

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 52 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ 52000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2023

11. Примітки: Місцезнаходження замовника - 62416, Харківська обл., смт.Пісочин, провулок Транспортний, будинок 4-А. Категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи замовника

26 січня 2023 08:53
Електронний підпис