Послуга з публікації інформаційних матеріалів: Рішення Виконавчого комітету ВМР від 23.07.2020 №1420 м. Вінниця «Про погодження встановлених тарифів на проходження стажування лікарів (провізорів)- інтернів на базі КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (ДК 021:2015 79824000-6 Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції)
Сума
1 125 UAH
UA-P-2020-07-31-003910-c ● 70dc67b02d6a4b1a81ff5891db007f99
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 липня 2020 15:08
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01982749
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
Вінниця,
21032,
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуга з публікації інформаційних матеріалів: Рішення Виконавчого комітету ВМР від 23.07.2020 №1420 м. Вінниця «Про погодження встановлених тарифів на проходження стажування лікарів (провізорів)- інтернів на базі КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (ДК 021:2015 79824000-6 Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 125 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Кошти НСЗУ | 1125 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2020
11. Примітки: Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Документи замовника
31 липня 2020 15:09
|
РПЗ 31.07.2020Публ матер.xlsx |
31 липня 2020 15:08
|
Електронний підпис |