ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручка, файли, фарба, папір, коректор, біндер, степлер, дирокол, скоби, скріпки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))
Сума
2 100 UAH
UA-P-2023-07-03-001455-b 7016fc73392d49e9b7ee8318a98de7b9
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 липня 2023 11:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04397000
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, смт. Малинівка , 63525, вул. Соїча, 5-А
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручка, файли, фарба, папір, коректор, біндер, степлер, дирокол, скоби, скріпки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 100 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2100 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

Документи замовника

03 липня 2023 11:08
Електронний підпис