Канцелярські товари
Сума
2 531 UAH
UA-P-2023-08-15-000523-b 6ff6b964f42c4cf0b84e1a41c72f5fb7
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 серпня 2023 09:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Хорошівський ЦПМСД
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38215258
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, 12101, вул.Шевченка,42
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, папір - 5 штуки, Бланк самокопіювальна накладна блок - 3 штуки, бланк накладна -вимога блок 100шт - 5 штуки, бланк інформована згода блок 100шт - 10 штуки, Бланк форма 0-83 блок 100шт - 30 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 531 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 2531 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

Документи замовника

15 серпня 2023 09:47
Електронний підпис