Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, 1 кг, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, 1 кг, Яблука свіжі, середньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг
Сума
82 400 UAH
UA-P-2024-04-22-014316-a 6fd47f1f3ed84e95a2694f7071dcf4f4
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 квітня 2024 16:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41055213
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Крупець, 35541, вул.Довга,68
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, 1 кг, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, 1 кг, Яблука свіжі, середньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг, Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, 1 кг, код ДК 021:2015 03222220-1 Апельсини - 130 кілограм, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, 1 кг, код ДК 021:2015 03222111-4 Банани - 400 кілограм, Яблука свіжі, середньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг, код ДК 021:2015 03222321-9 Яблука - 1600 кілограм

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 82 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 82400 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Документи замовника

22 квітня 2024 16:26
Електронний підпис