ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдня різне
Сума
10 000 UAH
UA-P-2021-02-23-005864-b ● 6f158f9ddd4543bfa16d74a35eb5c4ef
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 лютого 2021 13:07
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КЗО "КЗ ''Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 68 Маріупольської міської ради Донецької області''"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23031486
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Маріуполь,
87557,
вул.Олімпійська 199
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдня різне, Папір для друку, А4, 80г/м2, 500арк., колір - білий - 100 пачок, Лоток для паперів, пластиковий, вертикальний, збірний на 3 відділення - 20 одиниця, Папка-швидкозшивач, А4, розмір (210ммх297мм) - 350 одиниця, Скоби для степлера № 10 (1000 шт в упаковці) - 10 упаковка, Скоби для степлера № 24/6 (1000 шт в упаковці) - 20 упаковка, Ручка кулькова, не автоматична, зі змінним стрижнем, чорнила синього кольору - 100 одиниця, Файли для документів, А4, розмір 210ммх297мм, РР - 30мкм - (100 шт в пачці) - 20 пачок
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 10000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2021
Документи замовника
23 лютого 2021 13:16
|
Електронний підпис |