код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 36810 - Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням (Кнопка виклику з контролером; Щит керування; HMІ-дисплей; Киснева розетка DIN-стандарт; Настінний дозатор кисню із зволожувачами; Конектор газовий DIN-стандарт)
Сума
371 000 UAH
UA-P-2025-02-24-016058-a 6df23c3e698e4589b49ce5ffc88e2df2
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 лютого 2025 16:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01993322
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, 76018, вул. Матейки, буд. 34
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 36810 - Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням (Кнопка виклику з контролером; Щит керування; HMІ-дисплей; Киснева розетка DIN-стандарт; Настінний дозатор кисню із зволожувачами; Конектор газовий DIN-стандарт), Кнопка виклику з контролером; - 27 штука, Щит керування; - 2 штука, HMІ-дисплей; - 2 штука, Киснева розетка DIN-стандарт - 25 штука, Настінний дозатор кисню із зволожувачами; - 19 штука, Конектор газовий DIN-стандарт - 2 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 371 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 371000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2025

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.

Документи замовника

24 лютого 2025 16:33
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF