Технічне обслуговування, заправка та поточний ремонт оргтехніки
Сума
170 000 UAH
UA-P-2024-01-10-000528-b ● 6de3c01c5cf44c54b68f4e67b97dd491
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 січня 2024 10:09
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04059958
3. Місцезнаходження:
Україна,
Херсонська область,
місто Херсон,
73000,
проспект Ушакова,37
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Технічне обслуговування, заправка та поточний ремонт оргтехніки, Заправка картриджа Brother HL-2140/DCP-7057R - 50 послуга, Заправка картриджа Canon MF-3228/MF-3240/ MF-3110/ MF-3010/LBP-6020/LBP-6030 - 75 послуга, Заправка картриджа Canon i-SENSYS LBP2900/LBP3000 - 50 послуга, Заправка картриджа Pantum M6500 - 50 послуга, Заправка картриджа Canon MF453 - 15 послуга, Заправка картриджа EPSON L-series - 30 послуга, Ремонт з заправкою EPSON L-series - 10 послуга, Ремонт з заправкою картриджа Canon MF453 - 50 послуга, Ремонт з заправкою картриджа Brother HL-2140/DCP-7057R - 50 послуга, Ремонт з заправкою картриджа Canon MF-3228/MF-3240/ MF-3110/ MF-3010/LBP-6020/LBP-6030 - 15 послуга, Ремонт з заправкою картриджа Canon i-SENSYS LBP2900/LBP3000 - 14 послуга, Ремонт з заправкою картриджа Pantum M6500 - 27 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 170 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 170000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: Затверджено протоколом від 10.01.2024 № 2.
Документи замовника
10 січня 2024 10:17
|
Електронний підпис |