За кодом ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Сума
98 923,15 UAH
UA-P-2023-03-13-003441-c 6db11cde35ed48d4901316442e91c15a
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 березня 2023 15:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02774674
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Одеса, 65014, вул. Єврейська, 11
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: За кодом ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя), Зошит 96 арк. Школярик УФ лак - 20 штуки, Книга обліку А-4 (96 арк) BUROMAX Boho Chik у твердій обкладанці - 10 штуки, Книга облiку А4 96 л Бріск м’яка обкладинка офсет - 20 штуки, Коректор у флаконі 20 мл Deltf by АXENT - 10 штуки, Набір маркерів (6шт) 4OFFICE - 3 штуки, Олівець автоматичний Delta by Axent 0.5 мм - 10 штуки, Олівець чорнографітний BUROMAX Jobmax HB - 10 штуки, Папір А4 FUTURE 80г/м (пач.=500арк) - 300 пачка, Папка А4 на зав’язках Украіна - 30 штуки, Папка А4 пластикова з файлами 20стор ECONOMIX - 15 штуки, Папка А4 пластикова на кнопці ECONOMIX - 10 штуки, Папка реєстратор 5 см ETALON - 10 штуки, Папка реєстратор 7 см ETALON - 10 штуки, Папка швидкозшивач А4 з прозорим верхом і перфорацією - 30 штуки, Папка швидкозшивач картонна Україна - 30 штуки, Ручка кулькова Bic Round Stic - 30 штуки, Скріпки 28мм (100шт) AXENT кольорові - 20 штуки, Степлер 24/6 AXENT Standart - 2 штуки, Файл А4 FRESH UP (100шт) глянсовий 40мкм - 20 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192131-8 — Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 98 923,15 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 98923.15 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2023

11. Примітки: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), п.11

Документи замовника

13 березня 2023 15:53
Електронний підпис