Хліб та хлібопродукти (Код ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Сума
250 000 UAH
UA-P-2021-03-10-006414-c ● 6d6ae5c195974209b118e49507167ae8
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 березня 2021 23:42
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #20578818
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Бородянський район,
07840,
с. Пилиповичі
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Хліб та хлібопродукти (Код ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). 2610 | 187500 UAH |
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | оплата за рахунок коштів Замовника | 62500 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2021
11. Примітки: Місцезнаходження замовника. 07840, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі.
- Категорія замовника. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
- Інформація у разі застосування рамкової угоди. Рамкова угода не застосовується.
- Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі складається з: 187500,00 грн. – оплата за рахунок бюджетних коштів (КЕКВ – 2610, місцевий бюджет); 62500,00 грн. – оплата за рахунок коштів Замовника.
Документи замовника
10 березня 2021 23:42
|
Електронний підпис |