Папір офісний та дрібне канцелярське приладдя
Сума
10 477,61 UAH
UA-P-2023-09-29-000631-b 6c9dfeb63b734ea9bd6d90c9913a527e
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 вересня 2023 10:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Ковельської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05396534
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, м. Ковель, 45000, вул. Незалежності, 89
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний та дрібне канцелярське приладдя, Папір офісний - 50 пачок, Бейдж горизонтальний Optima 95*58 - 80 штуки, Скетчмаркери М&G 80 кольорів в сумці - 1 штуки, Ручки кулькові - 20 штуки, Підставка для скріпок - 1 штуки, Діркопрбивач металевий з лінійкою 8 см 30 арк - 1 штуки, Степлер 8-16 арк № 10 - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197644-2 — Папір для ксерографії
ДК021-2015: 30193300-1 — Підвісні органайзери
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197221-1 — Підставки для канцелярських скріпок
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 477,61 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 10477.61 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2023

Документи замовника

29 вересня 2023 10:25
Електронний підпис