33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест полоски Select №25, тест смужки Finetest №25 НК 58168 - Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду)
Сума
4 150 UAH
UA-P-2021-05-25-000948-a ● 6bf94bec121a4c1cbdf5cf29408252c0
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 травня 2021 10:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Великобагачанський центр первинної медико-санітарної допомоги" Великобагачанської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38396564
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
смт Велика Багачка,
38300,
вулиця Каштанова будинок 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест полоски Select №25, тест смужки Finetest №25 НК 58168 - Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду), Тест-полоски Select №25 - 8 уп, Тест-смужки Finetest №25 - 6 уп
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2019: Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
НК 024:2019: Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
НК 024:2019: Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 150 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 4150 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
Документи замовника
25 травня 2021 11:00
|
Електронний підпис |