ДК 021:2015 : 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
Сума
5 900 UAH
UA-P-2023-12-16-000228-b 6b2501baad9f4eb199c05473103d4975
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 грудня 2023 12:57
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська міська стоматологічна поліклініка" Херсонської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01983915
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, м. Херсон, 73020, вул. Івана Богуна,80
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 : 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування), 3/0 ріж., матеріали шовні хірургічні стерильні, кетгут простий з голкою - 50 штуки, 4/0 кол., матеріали шовні хірургічні стерильні, кетгут простий з голкою - 40 штуки, Шприц 5 мл Chirana 2-х компонентний з голкою 22G (0,7 мм х 35 мм) - 200 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Хірургічна нитка-кетґут
НК 024:2023: Хірургічна нитка-кетґут
НК 024:2023: Шприц загального призначення одноразового використання
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
ДК021-2015: 33141121-4 — Хірургічні шовні матеріали
ДК021-2015: 33141310-6 — Шприци

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) надходження за платні послуги 5900 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Затверджено протоколом від 14.12.2023 № 182

Документи замовника

16 грудня 2023 12:59
Електронний підпис