Коригування проектно-кошторисної документації та отримання позитивного звіту експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт вузла вводу системи централізованого водопостачання в будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області, за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 192»
Сума
14 894,12 UAH
UA-P-2023-10-24-005720-a 6b1c12a9b774487ba8c372eadf84884c
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 жовтня 2023 17:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37930566
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, м. Черкаси, 18001, вул. Хрещатик, буд. 192
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Коригування проектно-кошторисної документації та отримання позитивного звіту експертизи по об'єкту: «Капітальний ремонт вузла вводу системи централізованого водопостачання в будівлі Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області, за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 192»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 894,12 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України За рахунок спеціального фонду (субвенція з місцевого бюджету державному бюджету) 14894.12 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

11. Примітки: Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Документи замовника

24 жовтня 2023 17:50
Електронний підпис