Канцелярські товари
Сума
24 000 UAH
UA-P-2019-10-11-003855-b ● 6a3b73664fa849e1867f28e890889e1d
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41869718
Інформація про предмет закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари , Папір офісний білий А4, 80g/m2, клас "С" (500 аркушів в упаковці 5 упаковок у коробці) - 30 упаковка, Файли для документів А4+, щільність 30 мкм, не менше (100 штук в упаковці) - 20 упаковка, Ручка кулькова синя - 150 штука, Простий олівець - 30 штука, Ніж канцелярський Axent малий 9 мм, не менше Артикул: 6501-А - 4 штука, Ніж канцелярський Axent 18 мм, не менше Артикул: 6502-A - 3 штука, Лезо для канцелярського ножа 18 мм, не менше - 10 штука, Планшет пластиковий А4 з затискачем Матеріал - ПВХ Колір - чорний - 6 штука, Скоч двосторонній 2 см, не менше - 7 штука, Набір скоб Buromax №10 (1000 шт в упаковці) (BM.4401) - 10 упаковка, Набір скоб Buromax №24/6 (1000 шт в упаковці) (BM.4402) - 20 упаковка, Набір скоб Buromax №26/6 (1000 шт в упаковці) (BM.4413) - 5 упаковка, Маркер перманентний 4Office 1-3 мм Чорний (4820071012858) - 18 штука, Маркер перманентний жовтий - 10 штука, Ножиці офісні Buromax 20.7 см, не менше (BM.4534-02) - 6 штука, Швидкозшивач пластиковий А4 - 10 штука, Папка-конверт А4 на кнопці - 20 штука, Клей - олівець, 21г, не менше - 15 штука, Ластик NATA Milan 612 - 15 штука, Коректор-ручка Axent 8 мл (7002-А) - 10 штука, Точилка для олівців - 10 штука, Рамки для дипломів А4, Розмір - 21х30 Матеріал захисного екрану рамки - скло Матеріал підкладки рамки - ДВП Петля для кріплення до стіни -Так - 40 штука
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 000 UAH
7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2019
Документи замовника
11 жовтня 2019 14:29
|
Електронний підпис |