Поточний ремонт принтерів
Сума
4 190 UAH
UA-P-2021-12-16-008747-b 6a3502eb938e47f3ab3af196caf5b511
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 грудня 2021 16:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Лисичанська міська військово-цивільна адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44044068
3. Місцезнаходження: Україна, Луганська область, Лисичанськ, 93100, вул.Грушевського М. ім., будинок 7
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт принтерів, Поточний ремонт принтера БФП HP LaserJet M134a - 1 шт., Поточний ремонт принтера Canon LBP6020 - 1 шт., Поточний ремонт БФП Canon I-Senses MF 3228 - 2 шт.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
ДК021-2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 190 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4190 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, 7. Категорія замовника органи державної влади. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. На виконання частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюємо звіт про договір про закупівлю.

Документи замовника

16 грудня 2021 16:07
Електронний підпис