Стоматологічні воски, відбиткові матеріали (НК 024:2023 коди 34807 - Віск стоматологічний зліпковий; 16189 - Стоматологічний віск для відливання моделей; 35866 - Матеріал стоматологічний зліпковий силіконовий; 38639 - Матеріал стоматологічний гіпсовий для відливання моделей; 35863 - Матеріал зліпковий стоматологічний альгінантний; 38639 - Матеріал стоматологічний гіпсовий для відливання моделей) згідно ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
Сума
52 100 UAH
UA-P-2024-02-07-003370-c ● 69bdc722a1524bd9b400d5a4531cf588
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2024 14:33
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01984441
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49074,
вул. Батумська, буд. 13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Стоматологічні воски, відбиткові матеріали (НК 024:2023 коди 34807 - Віск стоматологічний зліпковий; 16189 - Стоматологічний віск для відливання моделей; 35866 - Матеріал стоматологічний зліпковий силіконовий; 38639 - Матеріал стоматологічний гіпсовий для відливання моделей; 35863 - Матеріал зліпковий стоматологічний альгінантний; 38639 - Матеріал стоматологічний гіпсовий для відливання моделей) згідно ДК 021:2015 код 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 52 100 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | власний бюджет (кошти від надання платних стоматологічних послуг) | 52100 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Документи замовника
07 лютого 2024 15:53
|
Електронний підпис |