Канцелярські товари
Сума
3 459 UAH
UA-P-2023-12-21-001987-b 68de42c8da16468d92531dcd6bc3c9c5
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 грудня 2023 10:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ПІЩАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04325986
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Тульчинський район, селище міського типу Піщанка, 24700, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 36
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Журнал вихідної документації А4 - 1 штуки, Журнал вхідної документації А4 - 4 штуки, Книга обліку бланків свідоцтв про смерть - 1 штуки, Журнал реєстрації про державну реєстрацію смерті - 1 штуки, Книга обліку бланків свідоцтв про шлюб - 1 штуки, Книга обліку бланків свідоцтв про народження - 1 штуки, Журнал реєстрації заяв про державну реєстрацію шлюбу - 1 штуки, Книга канцелярська А4 96 арк - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 459 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3459 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

21 грудня 2023 10:13
Електронний підпис